Известие

Collapse
No announcement yet.

Ключ за Алфа Ромео 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    ...що не питаш некой с БМВ,..колко им струват ключвете...
    Номенклатурен номер : 66126986585
    Описание : ДИСТАНЦИОННО КЛЮЧ CODE (БЕЗ КОМФОРТ АКСЕС)
    Ед.цена (с ДДС) : 341.54 BGN
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Номенклатурен номер : 66126986585
      Описание : ДИСТАНЦИОННО КЛЮЧ CODE (БЕЗ КОМФОРТ АКСЕС)
      Ед.цена (с ДДС) : 341.54 BGN
      както казах на мерцедеса ми е 350 лв най обикновен механичен ключ , без електроники без нужда от обучаване

      за 159, до колкото гледам в UK e 260£
      Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

      Comment


      • #18
        Аз ако бях в положение на колегата, при положение, че има код картите, то отварям ключа и виждам какъв е транспондера.
        След това си го купувам от нет-а или в най-лошия случай от някой ключар.
        След това взимам един ключ от някоя морга и сменям транспордера.
        След това се обучава новия ключ да пали чрез код картата и диагностична апаратура.

        Ключа е разделен на 2 части - една активна и една пасивна. Вътре би трябвало да има 3 главни елемента - 2 за активната част - дистанционното и една за пасивната част - транспондера.
        Ако може да направите детайлни снимки на транспордера, за да го видим, то ще стигнем до някакво по-умно решение на казуса.
        Може би.


        Не е толкова сложно, колкото го изкарвате.


        Цената, която съм дал на БМВ е за цялата електроника, готова за обучение към колата.
        Цената само на маханичното ключе, ако си го загубиш е:
        Номенклатурен номер : 51217139710
        Описание : КЛЮЧ
        Ед.цена (с ДДС) : 70.79 BGN
        Last edited by BO; d.m.y г., 14:04.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          накратко:
          - ключ оригинален от пловдивския представител на Алфа Ромео (Балкан Стар) - 1700 лева без обучение
          - ключ, които веднъж е бил записан, не може да се ползва, да се презаписва или каквото и да е!!!
          - ключ от автоключари, по незнайно какви схеми - около 800 лева (не знам дали е записан, готов за палене или не)

          общо взето звъннах за разнообразие на Балкан Стар да питам за разни неща и тогава осъзнах кооолко интересна за поддръжка кола съм си взел.
          ex: VW Golf 3 GT, Opel Astra GSI 2.0 16V, VW Golf 4 1.8T GTI, BMW E36 318is, Subaru Legacy 2.0 Turbo, BMW E46 318i 143, Honda Civic 1.6 VTI, Audi S3 1.8T, BMW E46 330Cd

          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm AT

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от devil_vas Покажи съобщение
            накратко:
            - ключ оригинален от пловдивския представител на Алфа Ромео (Балкан Стар) - 1700 лева без обучение
            - ключ, които веднъж е бил записан, не може да се ползва, да се презаписва или каквото и да е!!!
            - ключ от автоключари, по незнайно какви схеми - около 800 лева (не знам дали е записан, готов за палене или не)

            общо взето звъннах за разнообразие на Балкан Стар да питам за разни неща и тогава осъзнах кооолко интересна за поддръжка кола съм си взел.
            това надминава сериозно и най-смелите ми мечти
            Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, 20V, 200hp NO EGR/DPF/flappers

            Comment


            • #21
              Абе прекаляват, и то доста.
              Наскоро имахме повреден ключ на служебната джипка - Хюндай их 55. И той е такъв като на 159ката - не се слага като нормален ключ, но пък и колата е с безключово палене. Цената беше към 370лв и някой лев за обучение. Не е малко, ама не е 1700лв. Бахти изродите.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                Абе прекаляват, и то доста.
                Наскоро имахме повреден ключ на служебната джипка - Хюндай их 55. И той е такъв като на 159ката - не се слага като нормален ключ, но пък и колата е с безключово палене. Цената беше към 370лв и някой лев за обучение. Не е малко, ама не е 1700лв. Бахти изродите.
                Нали трябва да се плащат наеми на едни лъскави офиси и заплати на едни служители в тях.....


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Ей тука в Пловдив дойде едно момче, прочете го и ми каза от 140лв до 240лв ще ми излезе ключа. Мисля, че е мн добре!
                  Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                  ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                  ex Alfa 156 1,9 JTD
                  ex Alfa 75 1,8

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                    Ей тука в Пловдив дойде едно момче, прочете го и ми каза от 140лв до 240лв ще ми излезе ключа. Мисля, че е мн добре!
                    Перфектен си!
                    Ама си направи че с един ключ е много зле.
                    Аз наремето на първата ми кола, една Мазда 323, 1,6и турбинка, малкото ми самолетче, бях зигубил единствения ключ в едно заведение и се бях поболял. Добре че го намериха и ми се обадиха хората. Ами ако беше паднал някъде по градинките?

                    И ако направиш втори ключ, карай с него, оригиналния си го дръж в резерва.
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                      Ей тука в Пловдив дойде едно момче, прочете го и ми каза от 140лв до 240лв ще ми излезе ключа. Мисля, че е мн добре!
                      Ама тва момче, знае ли че ключовете на Алфа от доста години са със скачащи кодове и че ако просто мисли да копира твоя ключ върху една празна заготовка, колата няма да пали с копието, щото при всяко запалване кода се сменя в екуто и в ключа с който е запалена Което всъщност е и уловката защо трябва, като се вади нов ключ да се записва в ЕКУто и то да знае че тоя ключ е негов, да си държи там в паметта последния код който е издало на тоя конкретно ключ и т.н.

                      Сега не знам де, може тоя да е сериозен ключар, ама от това което аз съм питал по автоключари, повечето изобщо не се наемат да правят ключове за моделите от 156 насам, пък ако някой е достатъчно добър и има апаратурата да може да го направи и се навие, не вярвам да е за тая цена, щото то толкова струват на повечето коли ключовете Както каза Мъри, в България хората които могат да го извадят това не се намират под път и над път.

                      Казано накратко, ключ за 159 няма как да се извади само с ключ без да се пипа колата. Някой трябва да закачи един кабел за една букса на колата, друг начин няма
                      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 22:36.
                      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                      Comment


                      • #26
                        10 пъти я палихме и да ти кажа не скача нищо...кода си е същия. На 156 е същата работа.
                        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                        ex Alfa 156 1,9 JTD
                        ex Alfa 75 1,8

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                          10 пъти я палихме и да ти кажа не скача нищо...кода си е същия. На 156 е същата работа.
                          Е не знам, аз ей тука съм го чел, пише че въвеждат скащите кодове със 156, след като махат предишното поколение алфа код ключве които са със мастър ключ:

                          http://www.alfaworkshop.co.uk/Keycodesystem.shtml

                          ... освен за 159 да са го махнали.

                          Пробвай де, ако на тоя смяташ че може да му се има доверие да не прецака колата, може пък да стане, знам ли
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #28
                            Епа за 200лв да взима с уговорка за тест период 10 дена и да си носош твоя оригиналния в джоба че дане останеш някъде. Ако няма ядове това момче ще напрай лев покрай форума
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                              Ама тва момче, знае ли че ключовете на Алфа от доста години са със скачащи кодове и че ако просто мисли да копира твоя ключ върху една празна заготовка, колата няма да пали с копието, щото при всяко запалване кода се сменя в екуто и в ключа с който е запалена Което всъщност е и уловката защо трябва, като се вади нов ключ да се записва в ЕКУто и то да знае че тоя ключ е негов, да си държи там в паметта последния код който е издало на тоя конкретно ключ и т.н.

                              Сега не знам де, може тоя да е сериозен ключар, ама от това което аз съм питал по автоключари, повечето изобщо не се наемат да правят ключове за моделите от 156 насам, пък ако някой е достатъчно добър и има апаратурата да може да го направи и се навие, не вярвам да е за тая цена, щото то толкова струват на повечето коли ключовете Както каза Мъри, в България хората които могат да го извадят това не се намират под път и над път.

                              Казано накратко, ключ за 159 няма как да се извади само с ключ без да се пипа колата. Някой трябва да закачи един кабел за една букса на колата, друг начин няма
                              Явно има и друг начин ,защото Пешко вече си има нов ключ,че и работи
                              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                                Ама тва момче, знае ли че ключовете на Алфа от доста години са със скачащи кодове и че ако просто мисли да копира твоя ключ върху една празна заготовка, колата няма да пали с копието, щото при всяко запалване кода се сменя в екуто и в ключа с който е запалена Което всъщност е и уловката защо трябва, като се вади нов ключ да се записва в ЕКУто и то да знае че тоя ключ е негов, да си държи там в паметта последния код който е издало на тоя конкретно ключ и т.н.

                                Сега не знам де, може тоя да е сериозен ключар, ама от това което аз съм питал по автоключари, повечето изобщо не се наемат да правят ключове за моделите от 156 насам, пък ако някой е достатъчно добър и има апаратурата да може да го направи и се навие, не вярвам да е за тая цена, щото то толкова струват на повечето коли ключовете Както каза Мъри, в България хората които могат да го извадят това не се намират под път и над път.

                                Казано накратко, ключ за 159 няма как да се извади само с ключ без да се пипа колата. Някой трябва да закачи един кабел за една букса на колата, друг начин няма
                                Не знам какво скача и какво не скача но принципа е следния...отидох сутринта при ключаря, прочете ми ключа, след това отидохме в колата и трябваше да прочете комуникацията между ключа и еку-то. Понеже транспондера е най-отпред, трябваше да разглобим ключа и пъхнахме само платката с неговото устройство и светна една червена лампичка, след това ги извадих и пак ги пъхнах и светна и друга червена лампичка, каза "готово", взе си машинката, за 1 минута записа нов транспондер ампула, вкара го в обикновен ключ, отидох да пробвам, после изработи и механичната част, пробвах, че отключва и заключва и цял ден карах с него без проблем срещу скромните 210лв. Не знам дали всеки път си сменя кода но е факт, че пробвах няколко пъти единия и другия и всеки път си палеше без проблем и реално ЕКУ-то го възприема, че е един и същ ключ. Естествено няма нищо общо с оригиналния но сега ми е доста по-спокойно, че ако се изгуби и тепърва да се изработва нов става много дебела работа, а сега си имам копие с което мога да отключвам, заключвам и да паля и карам. Ако си намеря пластмасите да си лепна транспондера вътре ще е най-хубаво но и така съм доволен.
                                Attached Files
                                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                                ex Alfa 156 1,9 JTD
                                ex Alfa 75 1,8

                                Comment

                                Working...
                                X